Öncelikle zaten Assassin's Creed serisini çok severim o nedenle objektif olamamış olabileceğimi belirtmek istiyorum. Ben kitaba bayıldım. Hikaye akışında hiçbir yerde takılmadan tek nefeste okudum. Eğer diğer kitapları ya da Assassin's Creed serisini bilmiyorsanız önce diğer 2 kitabı okumak sizin için daha olacaktır çünkü ben serinin ilk kitabı sanıp okudum ve eğer Assassin's Creed'in hikayesini bilmeseydim güzelim kitap çöp olacaktı. Hikaye olarak çok beğendiğimi zaten belirtmiştim fakat türünün tüm gerekliliklerini fazlasıyla karşılayan, sizi sürprizlerle şaşırtan, aksiyon duygusunu damarlarınızda hissettiren bu kitabı kesinlikle okumalısınız. Sonu sizi memnun etmeyebilir uyarmak istedim.