İlk kalın -anlamca- kitaplarımdan biridir, severek okudum ve ara sıra tekrar tekrar okurum. Unutmak gibi bir huyum vardır ama her okuyuşumda farklı düşünürüm hikayeyi, olan biteni. Sanki her seferinde aynı şey çok farklı şekilde anlatılıyormuş gibi gelir bana. Kitabı sevdiğimi söylemeye gerek yoktur sanırım ana belirtmiş olayım. Hikayesi çok güzel ve etkileyici. Tabii satır araları ve anlattıkları da. Sonu hiç beklenmedik fakat güzeldi hatta bu kadar güzel olabilir miydi bir son bilmiyorum. Genelde kitapların sonlarını sevmem ama nedeni bilinmez bu kitap farklı hissettirdi bana. Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum bu kitabı. Okuyun sonra gelin incelemenizi yazın farklı bir pencereden görelim olayları.