Bu kitabın Olimpos yayınevinden okunmaması gerektiğini net bir şekilde söyleyebilirim.Çevirisini hiç beğenmedim bu yüzden bu kitabı tam olarak değerlendiremiyorum maalesef.Sadece kitap bitince neden bu kitabı okudum diye ufak
sorgulama yaşadım.Çok kötü değildi ama başka bir kitap tercih edebilirdim.İş Bankası yayınlarını da okuyup bu şekilde değerlendirebilirim.