·372 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ağustos 2023 14:41 Son sayfalarını ağlayarak dönüp dönüp okudum. Çok karmaşık duygularım. Başlarda korku ve üzüntü sonlara doğru sevinç, hüzün, korku, bazen çığlık atma hissi bazen yumruklarımı sıktım farketmeden. Çok güzeldi çokkk. İyi ki okumuşum dediğim kitaplardan.
Kişiye göre değişir biliyorum ama mutlaka okumalısınız.