Kitabı şimdi bitirdim.Bir solukta olunacak bir kitap, resmen yaşamadığım aşkın ızdırabını çektim diyebilirim.
Ama bu aşk değil, saplantı diye düşünüyorum. İnsan kendini bu kadar değersizleştirerek taparcasına sevebilir mi bilmiyorum, hele ki günümüzde.
Komşu kızı daha aklıselim davransaydı, bu kadar melankolik olmasaydı, yakışıklı komşu bu kadar pervasız olmasaydı..Mutlu sonla biter miydi? Sanmam.