Müptezeller kitabını okuduktan sonra elimin altında olan Erken Kaybedenleri okumaya başladım Bundan yaklaşık 5-6 ay öncesinde bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine satın almıştım ancak ilk 2-3 hikayeyi okuyunca kitap çok saçma ve anlamsız gelmişti. Daha sonra Müptezeller i okuduktan sonra yazarın diline alışınca ve boşluğa düşünce tekrar elime aldım ve bu sefer hoşuma gitti. Anlattığı hikayeler Müptezellerde olduğu kadar olmasa da çok derinliği yok. İçindeki bazı bölümlerde ise mesajlar verilmeye çalışılmış. Bayılmasamda vaktimi doldurdu ve severek okudum. Alçak Gönüllü Arzular ve Cahide bölümü çok iyi ve komik.