Polisiye severler için güzel kitap ama çok okunanlar listesinde olunca daha bir meraklanmıştım polisiye okura basit kalacak kitap.konusu dünyada bulunan şeytanları anlatıyor.Çok akıcı kitap sıkılmazsınız ama çok da beklentiniz olmasın her kitaba şans verilmesi gerekir diyen biri olduğum için okumanızı tavsiye ederim.İyi okumalar herkese