Çok güzeldi. Bence hiç aceleyle yazılmış gibi değildi. 4 ü okumak için çok bekletmediği için yazara ayrıca teşekkür ederim. Maral atmaca.... nasıl güzel kitaplar çıkartıyorsun sana hayran olmamak elde değil. Saka ve sanrı, medusanın ölü kumları hemen kitap olup okuyucuyla buluşmalı bence onlarda çok iyiydi Maral AtmacaÖtanazi Okulu 4