·133 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ağustos 2023 17:12 Evet bir aşk hikâyesi daha bitti ailelerin düşmanlığı yüzünden.
Bir oyun olarak sergilenmiş bir hikâye diyebiliriz. Dili şiirseldir. Kitabı okuduğunuzda resmen bir halk hikâyesi mi okuyorum diyorsunuz. O kadar çok benzerlik var ki şaşıp kalıyorsunuz. Shakespeare benzersiz bir üslupla hikâyeyi bize fevkalâde sunmuştur etkilenmemek mümkün değil. Bir solukta okuyabileceğiniz eşsiz bir eser. Mutlaka okunmalı.