Yıllar önce bu kitabı okumustum fakat uzun zaman geçtiginden dolayi unutmustum ve doğrusunu söylemek gerekirse dalga bile geçiyordum. Bu gün yeniden okudum ve bakış açım yeniden değişti. Son zamanlarda ‘manifest’ diye popülerleşen akımın başlangıç noktası da diyebiliriz. İnanıp inanmamak size kalmış, ama pozitif bir kafa yapısının sizi öldüreceğini zannetmem.