Fazla abartıldığı için sanırım bu seriye ben genel olarak hiç baglanamadim. Evet, erkek karaktere aşırı düştüm.. evet, romantik kısmı çok güzeldi ama bu kadar... Fantastigi aşırı yetersizdi -ki bunun sebebi iyi bir fantastik beklentisi ile başlamış olmamdı- ve Callie çok sönük bir kadın karakterdi bence. Son 100 sayfaya kadar cidden mehh bile değildi gözümde o derece - arkadaşı tem bile onun yanında aşırı tassakli bir karakterdi yan karakter olmasına rağmen.- o son 100 sayfa siren kısmını intikam vs konularinda da gorebildik diye şükür ediyorum cidden. Sadece seks düşünüyordu( iki karakterde) ve cidden baydı bir yerden sonra bu smut işi. Bir de dedektif olmasına rağmen her şeyi en son o anladı spjalwkd aşırı saçma bı karakter valla ve Desmondu da ne kadar sevmiş olsam da asla tam olarak tanıyabildigimizi düşünmüyorum. İlk alışverişimde novellasini alıp onu tanımak istiyorum...
Toparlayacak olursak, smut ve aşk açısından aşırı doyuran ama fantastik kısmında yetersiz kalan bir seri oldu benim için. Biraz acotar çakması hissi de verdi açıkçası.. ama çerezlik olarak okunulabilir ve keyif de alınır...