·68 syf.····Okunma: 18 Ağustos 2023 19:17 Gerçekten beklediğim kadar güzel olan bir kitap. Okurken zihnimde her şey çok muhteşem bir şekilde canlandı. Her şeyin en ufak ayrıntısına kadar anlatılması, olay örgüsü, konu gerçekten çok güzeldi. Duyguları aynı anda bende yaşadım.
Bir kere bile olsa okumanızı öneririm. Bir oturuşta çok kolay bir şekilde biten bir kitap. Mutlaka okuyun. Etkilendiğim ve fazlasıyla beğendiğim bir kitap oldu. Stefan Zweig yine bir harika yaratmış.