·288 syf.····Okunma: 03 Eylül 2023 05:27 Acıkcası zorlayarak okudugum bir kitap oldu.
Yazarın emegine saygım sonsuz kimse bir anda mükemmel bir yazar olamaz elbette.
Fakat benim düşüncem yapıcı eleştiriler insanların yaptıkları işleri daha iyi yapmaları için teşvik eder.
Bence kitap çok fazla ergen dilinde yazılmış şahsen bu yüzden çok sevemedim
Ayrıca argo sözcükler cok fazlaydı ki elbette gençlerin kendi aralarında bu tarz diyaloglar geçer ama bu diyalogların kitapta çok normalmiş gibi yazılması hiç hoşuma gitmedi.
Dili basit ama olay anlatımı bazen çok karmaşık yani şöyle anlatayım; gözünüzde canlandıranıyorsunuz.