Olmam gereken yerden çok uzaktayım,
Belkide yoruldum,bilmiyorum.
Öyle karışık,
Öyle yabancıyım ki,
Bu aralar kendime bile gelemiyorum.
Acaba yaratılış sebebim, varlığımın bir yalandan ibaret olduğunu anlamak mıdır? Bütün amaç bu mu? İnanmam. Size şunu söyleyeyim ki benim gibi yeraltı adamlarını sıkı kontrol etmek lazım. Kırk sene yeraltında sesimizi çıkarmayız ama bir fırsatını bulup yeryüzüne çıktık mı, kimse bizi susturamaz.