·370 syf.····Okunma: 30 Ağustos 2023 10:28 “Anne bizi hoş karşılamamışsa, dünyanın da karşılamasını beklemeyiz.” Korkarak okumaya basladim, bazi zamanlar okumak istemedim, cunki farkindaligin verdiyi aciyi hiss etdim. Neyi neden yaptigimin, neleri neden sevmedigimin farkina vardikda saatlerce duraksadim. Yetersiz annelik gormus her kesin kesinlikle okumali oldugu bi kitap. Kalbinize nokta atisi yapacak bi kitap..