Merhaba, arkadaşlar..
Uzun zamandır kitap okuyamıyordum. Ve bu kadar aradan sonra hangi kitapla başlamam gerek diye hiç çok düşünmedim. Böyle anlarda Sarah Jio ve Debbie Macomber tatlı hikayeleri ile içimi ısıtıyorlar.
Bu kitaba da başladığım zaman böyle düşünmüşdüm. Fikrimde yanılmadım her zamanki tatlı, sıcacık, samimi bir hikaye. Bir az da duygusal, üzücü(...
Kısacası dinlemek istediğini, güzel hikayeye ihtiyacınız olduğu bir zamanda güzel seçim ola bilir. Önerilir ;)
Sarah'ın kitabda önsözde söylediği bir cümle vardı: "Her zaman okuyucularım için şirin, tatlı bir farklı dünya kurmak istiyordum kitaplarımda". Bence yazarımız bunu çok iyi şekilde başarmış. Siz ne dersiniz?
Sarah'ln en sevdiğiniz kitabından bir alıntı ve ya favori kitabınızı yorumlara bıraka bilirsiniz♡
Hadi hoşçakalın, kitapla kalın♡