Gerilim kitapları bana göre mi değil yoksa gerilim türü Jack London'a göre mi değil pek anlamadım. Son yıllarda okuduğum gerilimleri sevmiyorum, bu kitabı da sirf Jack London yazdı diye almıştım anlatımına bayıldığım için. Bu kitabinda Martin Eden'daki gibi yoğun bir edebiyat yakalayamadım (ki zaten bu bir gerilim kitabı) fakat kesinlikle esintileri vardı. İsimsiz bir şekilde okusam bunu London'ın yazdığını söyleyebilirdim.
Hall karakterinin her seferinde Dragomiloff'a kin dolup dolup zamanla alışmasını insanlığa bir atıf olarak yorumladım. Çok düşünmenin insanı delirteceği de Jack London'ın işlemeyi sevdiği bir konu. Sonu da Martin Eden ile bi noktada aynı oldu.
Üstüne çok bir şey söyleyemeyeceğim