·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ağustos 2023 22:30 Gizemli, gerilimi yüksek, tekinsiz ve çok sürükleyici bir kitap! Az önce bittiğinde "Ben şimdi ne okudum?" düşüncesiyle ve koca bir yumru ile kalakaldım.
Amanda, eşi ve kızları Nina tatil için taşrada bir yere geçici olarak taşınırlar. Amanda, orada tanıştığı Carla'nın esrarlı ve dramatik hikayesini dinler. Carla'nın oğlu David yaşadıkları bir zehirlenme sonucu eskisi gibi değildir, fiziksel ve ruhsal olarak. Amanda'nın kızıyla arasındaki yakınlığa verdiği "kurtarma mesafesi" onları da zehirlenmekten kurtarabilecek mi?
Bir anne olarak Amanda ile ve çocuğunu güvende tutma kaygılarıyla inanılmaz bir bağ kurdum. Anlatıcının tek bir kişi olmaması, anlatının baştan sona Carla'nın oğlu David ile Amanda'nın konuşarak olayları hatırlamaları ile oluşturulması çok farklıydı. Sonuna hem kahroldum, hem de şok oldum.
Aklıma kazındın Samanta Schweblin ve Kurtarma Mesafesi. Tebrikler!
*İnşallah uykularım kaçmaz.