Kitabı çok beğendim. Peygamberimizin (sav) hayatını rüya üzerinden özet olarak siirsel bir dille anlatmış. Kitabi gözlerimiz dolarak sonlandırdık.
Bu kitabı 6 yaş oğlumla okuduk. Ancak soyut kavramları anlamadığı için rüya ve gerçeği ayırt edemedi. Bir çok sorular sordu. Bazı yerlerinde çok üzüldü. Bu nedenle daha çok 9-10 yas üzerine hitap eder.