·125 syf.····Okunma: 01 Eylül 2023 00:59 "Bir sirk, bir beyzbol takımı gelse...birlikte gider seyrederdik... işler kalıversin, yerin dibine batsın der, çıkıp giderdik. Kimseden izin almazdık ki... Domuzumuz olurdu, tavuklarımız olurdu... Kış gelince de... o küçük soba yanardı gürül gürül... yağmurun sesini dinlerdik damlarda... Biz sıcacık odalarımız da olurduk..."
Birbirine zıt iki tarım işçisinin zeki George ve güçlü fakat saf olan Lennie small un öyküsünü anlatıyor. Beraber dostça hayaller kuruyorlar ama başarılı olamıyorlar. Öyküde ırkçılık, dostluk, insan yaşamına da yer verilmiş. Kitabın böyle biteceğini hic düşünemedim. Hala etkisindeyim. Kitap inceydi ama etkisi büyüktü hala okumamış olanlar varsa okumalarını dilerim .