Puan vermedi·516 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Eylül 2023 14:45 Çok sevdiğim ve kendimden parçalar bulabildiğim, sıcak yatağıma geçip kahvemle birlikte saatlerce içinde kaybolduğum bir kitap oldu Emma. Açıkçası ilk 100 sayfada kitaba ve karakterlere alışamadım, olayların da tekrar etmesiyle sıkılıp uzuun bir reading slumpa girdim. Sanırım kitabın başta beni sıkmasının en büyük sebebi klasik kitaplara pek alışkın olmamam ve sayfa sayısının da bu duruma pek yardımcı olmamasıydı. Fakat kendimi birazcık okumaya zorlayıp ilk kitabın sonlarına geldiğimde çok keyif alarak okuduğumu fark ettim ve diğer iki bölümü iki ya da üç günde bitirdim. Bu iki - üç gün kitabın içinde kayboldum, karakterlerin arasına girip onları bir kenardan izledim ve onlarda kendimden parçalar buldum. Ayrıca sonlara doğru olayların tepetaklak olması da merakımı arttırdı. Ama kitabı bu kadar sevmemin nedeni Emma oldu. Onun karakterindeki gelişimi okumak zevkliydi ve o kendine bir şeyler kattıkça ben de kendime kattım, o bilgeleştikçe ben de bilgeleştim sanki. Emma ile bütünleştim diyebilirim. Benim ilk Jane Austen kitabım olan Emma benim favori kitaplarımın arasına girdi (favorim de olmuş olabilir) size de bir şans vermenizi öneririm <3