İncir Kuşları..."İncir Kuşları da benim evlatlarım sayılır." cümlesiyle irkildiğim ve devamında birçok acı barındıran kitap. Her satırda artık yeter demek geldi içimden. Ben bu haldeyken bunları yaşayan insanların olmasını kabul edemiyorum...
Menfaat doğrultusunda masum insanların ölmeye devam ettiği bu dünyaya kırgınım :((