·112 syf.····Okunma: 01 Eylül 2023 19:57 Üye olduğumdan beri ilk defa bir kitap hakkında duygularımı anlatacağım, çünkü anlatmazsam kitaba haksızlık edeceğimi düşünüyorum ve vicdanım rahat etmiyor; nereden ve nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum. Ama okurken kadın olmaktan hem gurur duydum hem korktum, yaşadıklarini okurken ağırlığını kaldıramadıgim, bu yüzden kitabı kapatıp duraksadigim dakikalar oldu.. Toplumun kaçtığı gerçeklerin bedelini bir kadın yaşamıyla ödedi. Herkesin okuması ve bilmesi gereken acı gerceklerle dolu bir kadının yaşam hikâyesi...