Öncelikle kitap mükemmel yani KESİNLİKLE okuyun!!!
Şimdi kitabın konusu şöyle Nova ve Ayzer adlı iki kızımız Dünya'da yaşarken bir gün okuldayken onları ve okuldaki birkaç kişiyi Dünya'dan alıp alfinlerin ve büyücüler yaşadığı Elemantal adlı başka bir evrene alıyorlar.Bu evrene Ayzer daha çabuk alışabiliyor ama Nova alışamıyor ve bazı zorluklar çekiyor mesela izini alamıyor, naguelini uzun bir süre bulamıyor toplum tarafından dışlanıyor.
Şimdi Elemantalde şuan 3 tane krallık var Toprak Krallığı, Hava Krallığı ve ♡ATEŞ KRALLIĞI♡.Bu krallıklarında Lordları ve Varisleri var Lordları Toprak ishası Amon, Hava ishası Sina ve Ateş ishası Daren:).Ama varisleri 100 yıl önceki yıkımda Dünyaya gidiyor. Hava krallığının varisi Sonay,Toprak krallığının varisi Ayzer, Su krallığının varisi Nova ve Ateş krallığının varisi daha bilinmiyor.Su krallığı önceki yaşanan büyük yıkımda yıkılıyor ve Nova bu krallığın varisi ama herkes Nova yı dışlıyor çünkü Su Krallığının İshası Lord Arın büyük yıkımda baya bir zarar veriyor ve bütün Elemantel'i sular altında bırakıyor.
Kitapta Nova'nın bu evrende yaşadığı maceraları anlatıyor.
Bence bu kitabı okuyun ve okutun!(ノ^∇^)ノ
Lordlar ve VarislerN. G. Kabal