belki bu incelemeyi yazdığım için linç yiyeceğim. Yazar kendi hayatının bir kısmını aktarmış. Tek kelimeyle zor olan hayatı doğu ülkesi olan Türkiyenin kokuşmuş batı araflığında kalan evladına ait. Yazarla empati kurmaya çalıştım ama o kadar farklı kültürlerin kızıyız ki! Yazarın yaşadıklarını yaptıklarını okuyup ben öyle yapamazdım nasıl yapılmış nasıl yapmış dedim. Yapılanların bazıları modern batı arafının mağduriyeti. Modernlik adına yapılan gericilik. Benim içim sarardı okurken. Kitabın güzel tarafıysa çocukluğun aslında hiç çıkılamayan bir kör kuyu oluşunu vurgulaması. Yaşantımızın çıkmaz labirentini çoğu zaman çocukluğumuz oluşturuyor.