Puan vermedi·144 syf.····Okunma: 03 Eylül 2023 13:46 Yusuf Atılgan kuşkusuz iyi bir yazar, bu kitabın günahı da onun iyi bir yazar olması. Yayıncılar ünlenmiş bir yazar bulmayagörsünler, kendisinden başka kimseye bir şey ifade etmeyen günlüklerinden komşusuna yazdığı mektuplara kadar edebî değeri olsun olmasın her bulduklarını yayınlarlar. Bu kitabı yukarıda bahsettiğim şekilde değersizleştirmek istemesem de buradaki "hikayeler" belli ki yazarın karalama defterinden alınmışa benziyor. Belki de yayınlansın için yazılmamış eskizlerdir. Siz yine de bana güvenmeyin kitabı alıp kendiniz karar verin. Benim her şeye rağmen beğendiğim "Saatların Tıkırtısı" gibi tek bir yapıta bile rastlasanız kitaba harcadığınız para ve zamana değecektir