VedaAyşe Kulin
Öncelikle bu kitap tarihi bilmenize gerek olmayan biraz bile biri bilginiz varsa çok rahat anlayabileceğiniz bir kitap. Kitabın dili aşırı akıcı su gibi geçip gidiyor sanki film izliyormuşçasına sahneler birbirini takip ediyor. Konudan konuyu atlamıyor ve çok hızında ilerliyor. Konusu İstanbul'da yaşayan bir ailenin İstanbul'u kuşattıklarında yaşadıkları o kötü günler ve o kötü günlerin nasıl aydınlığa çıkabileceği veya çıkabilecek mi olduğu??
Ben uzun kitapları uzun sürelerde okurum ama 490 sayfayı yaklaşık 3 günde hatta 2,5 günde çok rahat bir şekilde bitirdim zorlasaydım bir günde bile bitebilirdi.
Karakterler çok güzel bir şekilde işlenmiş. Sonu da adı gibi olmuş ama çok güzeldi
İyi ki okumuşum ve bir daha da okurum dediğim kitaplar içinde artık