·72 syf.····Okunma: 10 Haziran 2017 01:18 Camus'la tanışmak isteyenler için çok iyi bir başlanğıç kitabı. En sevdiğim, neredeyse tüm kitaplarını okuduğum ve yakın bulduğum yazarlardan Albert Camus. Bu kitap Camusun ilk kitabı. Kitap eski olduğundan baskısının az olduğundan pahalıya satıldığını öğreniyor yazar. Burada kendi eksikliklerini, acemiliğini gördüğünden bu kitabı tekrar yayımlamayı düşünmüyormuş. Ama okurların kitaba ilgisi tekrar basılmasına etkili olmuş.
"Neden bunu okuma hakkı yalnız zengin okurların olsun?" diyor önsözde.
Her şeyin nasıl da basit olduğuna, basitliğin tehlikesine(!), yaşama, yaşamın gerçekliğine, abartılmasına ve tüm bunların basitliğinden ötürü sahip oldukları derinliğe vurgu yapıyor.