·335 syf.····Okunma: 04 Eylül 2023 21:56 Oldukça ağır bir kitap. İşlerimin yoğun olduğu bir dönemde başladım ve kitaba yeterince odaklanamadım. Okurken boş vaktinizin ve kafa rahatlığınızın olmasını öneririm; aksi takdirde kitaptan fazlasıyla kopuyorsunuz. Okuduğunuzu anlayamadan dalıp öylece gidiyorsunuz ki ben bu sebeple birçok sayfayı/bölümü tekrar okumak zorunda kaldım.
Kitabın konusu ve dili oldukça farklı. Yazarın üst insan olarak nitelediği, insanların zaaflarından sıyrılarak daha üstün bir insana doğru yöneliminin gerekliliğini anlatan bir kitap. Okurken dilinin ağırlığı sebebiyle pek keyif vermese de fazlasıyla değerli fikirler mevcut ve size din, etik, sosyoloji gibi konularda bazı düşüncelerinizi sorgulatacaktır.