Kitaplardaki eşsiz betimli diyarlardan biri...
9/10
·282 syf.··
Beğendi
·
2023 1. kitabı
Öncelikle bu kitabı sevdiğim bir hanfendii hediye etti ve onun sayesinde okumaya başladım. Baştan belirtmek istiyorum ki : Akış : 9/10 (Sonlarda ki akış başlara göre kötü) Betimlenebilme : 8/10 Konu: 8/10 ( özelikle çağımız insanlığını düşündürsek) Kitap sonu: 8\10 Kitap kesinlikle eskilerden bir eser gibi 21.yy başyapıt olabilmeyi başarmış.( Pişmanlık/Hayatın Anlamı/Farkına varmak.) Arasında gidip geliyorr, hayatımızın farklı paralel evrenlerde iyi veya kötü olmasının bir önemi olamadığını , sadece sahip olduğumuz hayata (kök yaşam) anlam katarak "Benliğimizi" bulacağımıza değiniyor ve bunu yaparken belki de gerçekte birçok insana dokunarak yapabiliyor. Ben çok başarılı buldum, kitabın sonlara doğru verdiği mesaj da ortada. Herkesin okuması dileği ile. Tavsiye not: Kitap okurken arkada bir müziği çoğu zaman iyi sonuçlar veriyor, denemeniz dileği ile. Kitabı hediye eden hanfendiiye bir kere daha teşekkür ediyorummmm.
Hayata Dair
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,5bin okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.