Puan vermedi·392 syf.····Okunma: 05 Eylül 2023 17:54 Bir insan ne kadar özverili olabilir ? İyi olmanın bir sınırı da yok mudur? Çevremizdeki insanları mutlu edeceğiz diye insan kendi ben’ini bile yok sayar mı ?
Genel itibariyle akıcı ,yalın daha ilk sayfalarda bile içine alıyor oluyucuyu , ama yazar okuyucunun tahammülünü de gerçekten zorluyor.
-Bak işte sen ne kadar kızsan da , hadi canım salaklık da böylesi desen de kendi hayatını çevresindekilere paspas yapan insanlar da var şu hayatta.
kim bilir belki yazarın demek istediği :
-O zaman hayatının ölçüsü senin elinde…