Canan Tan'ın belli bir tarzı var ve ben bu tarzı beğeniyorum, burada parçalanmış bir ailenin yaşadıkları anlatılıyor, babasına yıllarca küsmüş bir kız çocuğu ve bu küslüğün getirdiği pişmanlıktan bahsedilmiş, küslüklerin ne kadar gereksiz olduğunu farkettiriyor insana. Akyaka ve Azmak Nehri'nin müthiş betimlenmesi bende görmeden hayranlık uyandırdı.. İzCanan Tan