Diyeceğim tek şey şu ki Atatürk'e ne kadar teşekkür etsek az. Hele de Türk kadınları. Bugün bu kitaptaki bir Leyla bir Meryem değilseniz sebebi Atatürk'tür. Hâlâ ısrarla Ortadoğu bataklığında değilsek sebebi laik cumhuriyetin kazanımlarıdır. Kıymet bilmeli, nankörlük etmemeli.