·790 syf.····Okunma: 28 Temmuz 2017 18:25 Yıllardır beklediğim serinin devamı olmasa da okumaya değerdi . Alışık olduğumuzun aksine Bellanın erkek Edwardın kız olarak kitabın baştan derlenmesi başta garip gelse de emek verilip yapılmış ancak beklediğim kesinlikle böyle bir şey değildi . Ayrıca serinin en başından beri Jacobu destekleyen biri olarak Jacobun kız versiyonu Julesin kitapta en fazla 3-4 yerde geçmesi can sıkıcıydı ve açıkçası hayal kırıklığına uğradım .