Yıllardır beklediğim serinin devamı olmasa da okumaya değerdi . Alışık olduğumuzun aksine Bellanın erkek Edwardın kız olarak kitabın baştan derlenmesi başta garip gelse de emek verilip yapılmış ancak beklediğim kesinlikle böyle bir şey değildi . Ayrıca serinin en başından beri Jacobu destekleyen biri olarak Jacobun kız versiyonu Julesin kitapta en fazla 3-4 yerde geçmesi can sıkıcıydı ve açıkçası hayal kırıklığına uğradım .
"Bir söz bitişi gibi son buldu sevişler. Bir yaz güneşi gibi eritir bu terk edişler. Bir an duruşu gibi , ömrün gidişi gibi.
Veda ederken aşk ateşi gibi söner iç çekişler. "