·250 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Eylül 2023 16:45 aramızda belki bir çok Bora ile yaşıyoruz, aslında en çok bunu düşündüm bu kitabı okurken, çocuklukta çektikleri acımasız bir baba, sessiz bir anne, töre, etrafındaki insanların cahillikleri, acımasızlıklar, erkek egemenliği bir insanın böyle bir çevrede büyümeye çalışması çok acı, cinsel kimliği nedeniyle hep bir kaçış içinde olması hep bir acaba ile yaşaması, çok ilgimi çekti su gibi aktı kitap sadece sonu beklediğimden yavan bitti yada ben daha çok şey öğrenmek istedim Bora hakkında bilmiyorum.