Öncelikle herkese merhabalar.
Ben "Sol Ayağım"ı uzun süre nedenini bilemediğim bir ön yargı sebebi ile okumadım ve yıllarca kitaplığımda durdu öylece:) Ama elime alınca hem akıcılığı hemde sayfa sayısının az olması sebebiyle bir gecede bitirdim. Kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum. Yazarın kendi otobiyografisi ama asla sıkmıyor. Eğer umudunuzun tükendiği, hiçbişey başaramayacağınızı düşündündüğünüx bir dönemdeyseniz bu kitap tamda size göre.