10/10
·520 syf.··
Beğendi
·
2023 3. kitabı
Kitabın dil olarak anlatımı çok sade ve anlaşılır şekilde. Kitabı okurken kendinizi olayların içinde buluyorsunuz, hatta en başlarda Kemal’e çok sinir olmuştum. Bitirdiğimde gerçekten okunmaya değer bir kitap olduğunu düşündüm. Müzesine de ziyarete gittim ve gerçekten kitapta ne anlatıldıysa müzede onlara dair birşeyler buluyorsunuz. Her ne kadar ilişkisi konusunda Kemal’e tepkili yaklaşsamda sonlara doğru düştüğü duruma da çok üzülmüştüm. Kısaca bence kitabı kesinlikle okumalısınız :)
1000Kitap
Masumiyet MüzesiOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202460,5bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.