Puan vermedi·296 syf.····Okunma: 03 Eylül 2023 19:00 Yazarın ilk “Gece Yarısı kütüphanesi”kitabını okuyup çok beğenmiştim.Daha sonra diğer 4 kitabını da indirimdeyken aldım geriye sadece 1 kitabı kaldı onu da alırım ilk kitap alışverişinde.
Gelelim kitabın konusuna Profesör Andrew Martin büyük bir buluş bulur kötü yanı daha bunu dünyayla paylaşmadan yerine başka birisinin geçmiş olduğu,asıl şahıs kaçırılıp öldürüldü.(uzaylılar tarafından)Profesörün eşi Isabel korku bir yaşında dişi bir tarihçi,oğlu on beş yaşında.Profesör hayatının son sekiz yılını çözülemez olduğu düşünülen bir matematik problemini çözmeye adamış bir matematikçi.Cambridge Üniversitesi’nde ders veriyor.
Dünyaya Profesör olarak gönderilen kişi ne yazık ki ışınlandığında ofiste olması gerekirken kendini çırılçıplak şekilde yolun ortasında
buldu.Görevi belgeleri yok etmek ve keşiften haberi olanları öldürmek (eşi ve oğlu da dahil)
Dünyada ki ilk gününde başına en saçma şey gelmiştir.İnsanların ona neden küfür edip bağırıp tükürdüklerini bilmiyordu.En sonunda polisler onu gözaltına alıp karakola götürdü konuşmakta zorluk çekiyordu en sonunda eşinin gelmesini istedi ardından bir kliniğe yatırıldı(Tımarhane)birkaç gün sonra çıkıp evine gitti bu süreçte tabii baya popüler olmuştu çıplak görüntüleri internette izlenme rekorları kırdı.
Yavaş yavaş normal hayata adapte olurken sırayla öldürmesi gerekenlerin işini halletmeye başladı.Sıra oğlu ve eşine geldiğinde bunu yapamadı çünkü zamanla insanların duygularını anlamaya başladı diğer bir görevi ise insanlar hakkında bilgi toplamaktı.Gözcüler eğer bu görevi yerine getirmezse başka bir kopyasını yollayıp eşi ve oğlunu öldüreceklerini söylediler.
Belli bir zaman geçtikten sonra kim olduğunu ne için geldiğini kendinin olmayan ailesine anlattı.Çok bir tepki almadı bence çünkü yazmadığım çok fazla olay yaşandı.Sonunda evi terk etmek zorunda kaldı.Normal insanlar gibi yaşamaya çalıştı oysa ki o doğup büyümedi uzaydan geldi dünyaya çok kısa bir zamanda ayak uydurdu.Kitabın sonumu insanlık kazandı,aşk kazandı…