“Fakat her şey geçer, her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur.” Sabahattin Ali
Edebiyat
··3 alıntı·
3 +1'leme
·
8,9bin Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bir felaketin içinde kaybolmak benim seçimim
Bugün duymak istediğin nedir deseler, bu olurdu…
Bazen gerçeğin kendisi felaket gibi gözükür.