Söyleyeck kelime bulamıyorum gerçekten. En sevdiğim kitap Anna Karenina idi. Artık bu kitap o kadar güzeldi ki. Kitabin ikinci yarısını ağzım açık okudum. Hele son 50 sayfa. Her sayfada gerilim bi üst seviyeye çıkarılıyor. İnsan ilişkilerindeki bencillik çıkarcılık anlatılırken bunun altındaki siyasi amaçları da gözler önüne seriyor. İnanılmaz. Kitabı biraz önce bitirdim ve hala şoktayım. Çok iyi. Kelime bulamıyorum. Okuyun.