Akıcı bir şekilde hızlıca okuduğum bir kitap oldu 'Kral Kaybederse' .. Başrol Kenan Bey bizi mutlu ederek gitti yıldızlara.. Sadece takıldığım nokta keşke sonsöz kısmı hiç kitapta yer almamış olsa, mektuplardan sonra teşekkür kısmı bağlanıp geçilseymiş.