Tek kelimeyle harika bi kitaptı. Okuduğum en iyi karakter gelişimlerinden biriydi. Başından sonuna kadar okuma zevkini tattım. İçimde derin bi boşluk bıraktı hayatıma eskisi gibi nasıl devam edicem inan bilmiyorum. Tadı damağımda kaldı harikaydı harika.