Kitabını okumamın ve filmine bu kadar ilgi göstermemin tek sebebi , Gabriel Guevera.
Konusuna gelecek olursak ,Noah annesinin yeni bir evlilik yapması üzerine tüm yaşantısının değişmesini konu edinir. Tüm yaşantısını geride bırakarak annesinin yeni evlendiği adamın evine taşınır. Taşındıkları bu evde Nick, yani adamın oğlu da yaşamaktadır. Önce birbirlerinden haz etmeseler de daha sonra yakınlaşmaları kaçınılmaz oluyor.
Kitap boyunca kafamın içinde Gasolina çalınca en son dayanamadım şarkıyı açıp kitabı öyle okumaya başladım .