seher

@dezi
8/10
·80 syf.·
5 saatte okudu
·
2023 25. kitabı
·
424 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
seher
Gönderi Sahibi
başlarda çok beğenemedim. ama ilerledikçe, hele sona yaklaştıkça, farklı bir hüzün kapladı içimi. sanki tüm aşklarına birinci elden şahitlik etmiş gibi oldum. birbirlerine yazdıkları mektupları okumak beni üzdü. tanıdık satırlara denk gelmek pek iyi hissettirmedi. bana biraz müsaade.