başlarda çok beğenemedim. ama ilerledikçe, hele sona yaklaştıkça, farklı bir hüzün kapladı içimi. sanki tüm aşklarına birinci elden şahitlik etmiş gibi oldum. birbirlerine yazdıkları mektupları okumak beni üzdü. tanıdık satırlara denk gelmek pek iyi hissettirmedi. bana biraz müsaade.