Stefan Zweig'ın bir çok kitabını okumuşum biriyim. Her ne kadar güzel bulsam da kitabı öbürlerine nazaran çok basit ve tahmin edilebilir buldum. Normalde Stefan'ın kitaplarında sonunu daha çok tahmin edemem buna rağmen bu kitabın sonunu çok rahat tahmin ettim.
Kişiye göre yarım veya bir saat içinde okunabilecek çerezlik bir kitaptı.
Ama bunun yerine "Mecburiyet" kitabını tavsiye ederim.
Yine de okumak size kalmış kitapla kalın dostlar.