7/10
·222 syf.··
Beğendi
·
2023 27. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 11 Eylül 2023 11:04
Evet, an itibariyle kitabı bitirdim ve sakince masama bıraktım. sonunu böyle beklemiyordum ama böyle bitmesi beni üzdü. Sabahattin Alinin Kürk Mantolu Madonna ve İçimizdeki Şeytan'la beraber okuduğum üçüncü kitabıydı. Kitabı beğendim fakat çok fazla betimleme içerdiğini düşünüyorum ve kitabın eksik olduğunu düşünüyorum çünkü bazı karakterlere en son ne olduğu belli değil. Kitabı bitirene dek kübra ve annesinin tekrar gelmesini bekledim. Aydının Nazilli ilçesini eşkiyalar basar ve bir karı kocayı öldürür onlardan geriye ise ailenin tek çocuğu olan 9 yaşındaki Yusuf kalır. O dönemin kaymakamı ise Yusufa üzülmüş ve Yusufu evlatlık almış. Kitap bu şekilde Yusufun hayatını anlatıyor. Ama ben kitabı bitirene dek kübra ve annesinin gelmesini bekledim hatta sonlara doğru kübranın tekrar Yusufun hayatına girmesiyle evlenirler diye tahmin ediyordum ama dediğim gibi kitap eksik gibi. İkincisi ise o dönemin yaşantısını, beklentilerini okudukça günümüzden çok farkı olmadığını anladım. Hala gelişmektemiyiz, yoksa gittikçe geriliyormuyuz ?
Kuyucaklı YusufSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025210,8bin okunma
·
989 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.