9/10
·200 syf.··
Beğendi
·
2023 44. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 11 Eylül 2023 23:50
İnsanın en büyük mutluluğu kişiliğidir demiş Goethe …Aslında nevrotikliğin parça parça her insanda olduğunu düşünüyorum lakin bunların ipi yine kişinin kendi elinde . İnsan kendi olduğu sürece özgürdür ve bunun sonucunda kaygısızdır. Kaygı birçok şeyi ele geçirir. Onaylanmamak aşağılanmayı getirirmiş nevrotiklerde . Onaylanmamanın da sebebi aslında yine kaygı . Kişi kendini rahat bıraksa özgürleşir aslında . Önemli olan bir yerden kısırdöngünün kırılması .Hatta çoğu başarılı insan başarısını nevrozlarına borçludur bile diyebiliriz.
Çağımızın Nevrotik KişiliğiKaren Horney · Sel Yayıncılık · 20201,190 okunma
··
1 +1'leme
·
56 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.