Puan vermedi·277 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Eylül 2023 11:35 Aşka dair okuduğum en güzel yazılardı. Yazılanların altını en çok çizdiğim kitaplardan biri oldu. Ümit Yaşar Oğuzcan kendi dönemi ve kendinden sonraki nesil için aşkı mükemmel anlatmış.
Kitap şiirlerle başlayıp düz yazılarla bitiyor.
Kalemini sindirmek kelimelerini düşünce yapısını tanımak açısından da çok güzel bir kitaptı.
Aşk ile ilgili katılmadığım tek düşüncesi var o da sevginin karşılıksız da olabileceği kanısı.
Bence aşk karşılıklı olunca mükemmel, öbür türlü birinin hayatının cehenneme dönmemesi imkansız.
Hayat o kadar kısa ki ömre karşılıksız bir aşk için çöp muamelesi yapılmamalı. Herkes biricik ve değerli.
Okuyun ve okutun bence. :)