Epeydir okumak için beklediğim bir kitapti. Aslında yazarın tarihi romanlarını çok seviyordum ve duygusal bir romana biraz şüpheyle yaklaştığımdan okumayıp bekletmistim. Bu kitabı kafam dağılsın diye yoğun siyasi ve tarihi kitaplar okuduğum bir aralıkta okudum. Ben duygusal bir roman olduğu için fazla beğenmedim. Olayların ele alınışı, konu ve kurgu güzel dursa da fazla dramatik geldi.